Klantenservice

Company details

Milou Fashion
Dendermondsesteenweg 73b
9290 Overmere
België

+32472239095

[email protected]

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen

1. Kortingscode en cadeaubonnen
1.1 Hoe wissel je een cadeaubon in ?

Online : Vul jouw cadeaubon code in bij ‘enter coupon’. Bij het afrekenen

Showroom : breng je cadeaubon mee zodat wij deze kunnen verwerken.

 

 
 
1.2 Hoe pas je een kortingscode toe?

Online : Vul jouw kortingscode in bij ‘enter coupon’ bij het afrekenen

 
 
2. Retourneren
2.1 Hoe stuur ik een artikel retour ?

Zie onderaan de website bij het knopje "retourneren".

 
 
2.2 Wat is ons retour adres

Milou fashion

Dendermondsesteenweg 73b

9290 Overmere België

 
 
2.3 Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen in één doos retourneren

Je kunt gerust meerdere bestellingen in één doos retourneren. Vergeet niet om voor beide retours een retour verzoek aan te vragen via onze website, en beide retourformulieren in het pakketje te steken.

 
 
 
 
2.4 Kan ik een artikel ruilen

Omruilen is helaas niet mogelijk. Stel je hebt een blouse gekocht maar de maat zit toch niet goed. Dan raden wij aan om het artikel te retourneren en opnieuw te bestellen in de gewenste andere maat.

 

 
 
3. Betalingen
3.1 Onze betaalmogelijkheden

Op onze website kan je op de volgende manieren 100% veilig afrekenen :

  • Bancontact / mister cash
  • Belfius

In onze showroom kan je op de volgende manieren 100% veilig afrekenen :

  • Cash
  • Bancontact / mister cash

 

 
 
 
3.2 veilig winkelen

Voor de online betalingen maken wij gebruik van een SSL-verbinding / Secure Sockets Layer verbinding. Dit betekent dat alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwd worden versleuteld. Hierdoor kunnen anderen jouw informatie niet inzien. De belangrijkste bescherming blijft echter je eigen wachtwoord. Geef je wachtwoord nooit aan andere mensen en vermijd open toegang tot je account.

Milou fashion voldoet aan de geldende privacywetgeving en alle wettelijke voorschriften. Je contactinformatie wordt enkel gebruikt om bestellingen te verwerken en om onze diensten voortdurend te verbeteren. Informatie wordt nooit zonder jouw toestemming verstrekt aan derden

 

 
 
 
4. Verzendingen & leveringen
4.1 Bestelling volgen

Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn komt er in je account bij de bestelling ‘Verzonden’ te staan. Je ontvangt dan ook per e-mail een verzendbevestiging van ons.

Nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvang je een verzendbevesting per e-mail met een Track & Trace link. 

 

 
 
4.2 Wat is de levertijd?

Momenteel hanteren wij een levertijd van 2 tot 5 werkdagen (ma.-za.). Indien je een bestelling plaatst op werkdagen voor 16u wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden.

 
 
4.3 Levering op een afhaalpunt

Je kan ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen op een afhaalpunt. Zodra je bestelling in het gekozen afhaalpunt is aangekomen, ontvang je een e-mail van bpost. Je hebt vanaf dit moment 14 dagen de tijd om je bestelling op te halen. Indien het pakket niet is opgehaald zal het worden teruggestuurd naar ons.


 
 
4.4 Ik was niet thuis toen de bezorger langskwam

De bezorger van bpost biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet thuis zijn tijdens de eerste bezorgpoging dan ontvang je hiervan een afwezigheidsbericht in je brievenbus. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus of via de Track & Trace link.

De bezorger laat dan weten met de volgende 3 opties waar je bestelling is:

  • Eerstvolgende werkdag vindt een nieuwe afleverpoging plaats
  • De bestelling is afgegeven bij de buren
  • De bestelling ligt bij een afhaalpunt
 
 
4.5 Ik heb geen verzendbevesteging ontvangen

Wanneer je de bevestigingsmail van de verzending niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om jouw spammails te controleren.Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder

 

 
 
 
 
5. Mijn account
5.1 inloggen in je account

Rechtsboven op de pagina kun je klikken op 'inloggen' Hierna kun je jouw gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Vervolgens kom je op jouw persoonlijke Milou Fashion-account.

 

 
 
 
 
5.2 Wachtwoord wijzigen

In het geval dat je je wachtwoord bent vergeten, kun je deze eenvoudig bij het inloggen resetten. Klik hiervoor op de link 'Wachtwoord vergeten?' en geef het e-mailadres in waarmee je staat geregistreerd. Je ontvangt vervolgens een e-mail waarmee je je wachtwoord kunt resetten. 

Let op! Het kan enkele minuten duren voordat je de mail ontvangt. Het is ook mogelijk dat deze terecht komt in je SPAM-map. 

 
 
 
 
6. Bestellen
6.1 Bestellen bij Milou Fashion

Nadat je een artikel hebt gevonden naar je smaak en je een kleur en maat hebt gekozen, kun je het gewenste artikel in je winkelwagen plaatsen door op "bestel nu!" te klikken. Je kunt vervolgens verder shoppen, of direct naar je winkelwagen gaan.

In de winkelwagen
Hier vind je een overzicht van alle artikelen die je in je winkelwagen hebt geplaatst.

Klopt alles? Klik op "Naar de kassa" om je bestelling te voltooien. Je wordt gevraagd om in te loggen in je account, of als je nog geen account hebt, je te registreren. 

Hoe verder te gaan na de bestelling?
Kort na je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met je bestelnummer. We sturen ook een e-mail wanneer je zending ons magazijn verlaat. In deze e-mail ontvang je een tracking code, zodat je je pakket onderweg kunt volgen.

 
 
 
6.2 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je het verkeerde artikel besteld, wil je toch een ander product of wil je je adres wijzigen? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt en verzonden is, kun je je bestelling annuleren. Gelieve zo snel mogelijk contact op te nemen met ons. indien je bestelling al verpakt of verzonden is is een annulering niet mogelijk

 
 
 
 
6.3 Ik heb geen bevestegingsmail ontvangen?

Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je de spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met ons, wij helpen je graag verder.

 

 
 
 
 
6.4 Product of maat niet beschikbaar of op voorraad ?

wij streven ernaar om unieke stuks aan te bieden in onze webshop. Als een item op uitverkocht staat dan komt dit hoogstwaarschijnlijk niet terug in stock. Indien dit wel het geval is , kondigen wij dit telkens aan op onze instagram @milou fashion en op onze facebookpagina ‘miloufashion’.

 
 
 
 
6.5 Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet besteld heb

Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld.
Gelieve ons via mail te sturen [email protected] met het probleem
Stuur het artikel alsjeblieft naar ons terug en geef hierbij aan dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Wij betalen de retourkosten en de verzendkosten van het juiste artikel.

Onze excuses voor het ongemak.

 
 
 
6.6 Kan ik een artikel reserveren?

Het is niet mogelijk om artikelen voor een bepaalde tijd te reserveren. Producten op de website blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heb je ze in je winkelwagen gelegd of staan ze op je verlanglijstje. Hierdoor kan het voorkomen dat een artikel tijdens het winkelen uit je winkelwagen verdwijnt, omdat iemand anders het net op dat moment gekocht heeft. Wil je zeker zijn van je aankoop dan adviseren wij je om het artikel direct te bestellen.